בדק בית דירה מקבלן

ביצוע בדק בית דירה מקבלן הינו חשוב ביותר. הרי ככל שאנו מתבגרים, כך אנו שואפים להגיע אל הנחלה; למצוא את בית החלומות בו נקים משפחה ונגדל את הילדים בשמחה ובאושר. בהתאם, כדי שנוכל לוודא כי מבנה זה אכן עומד בסטנדרט הגבוה ביותר, רצוי לפנות אל חברת בודק בית. עובדיה של חברה זו מחזיקים בניסיון ובהכשרה הרלוונטיים לצורך איתור הליקויים באיטום, במערכת הביוב, בחלונות, האינסטלציה ועוד. כמו כן, הם מעניקים יחס אישי ומכבד לקהל לקוחותיהם.

בעיות נפוצות שפוגשים בדרך כלל בדירות ובבתים ישנים:

  • בעיות איטום וחדירות מי גשם.
  • בעיות הקשורות לצנרת המים (אינסטלציה, מערכת דלוחין (ביוב), ניקוז).
  • סדקים בקירות ובתקרה.
  • ליקוים שונים בדלתות, בחלונות, בארונות המטבח, ציוד סניטרי.
  • ליקוים בריצוף.
  • מערכת החשמל, וחמום המים.
  • מזוג האוויר.
  • בעיות הקשורות לבניין משותף שבו נמצאת הדירה.

עבודת בדק בית לדירה חדשה מקבלן תוביל לתוצאה הרצויה – בירור מדויק של ערך הנכס. כמו כן, בדיקה זו תציג בפניכם את עלויות התיקונים. וזאת, בטרם תתחייבו לרכישתו. לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מחפשים אחר דרכים חדשות לשדרג את איכות חייהם – ולרכוש דירה חדשה. במקביל לכך, חשוב ביותר לוודא כי הדירה אותה אתם מתכננים לקנות הינה ראויה למגורים. החל מטיבה של הבנייה ועד רמת הגימור, כדי לוודא כי אכן מדובר בדירה חדשה ברמה גבוהה – מומלץ לפנות אל בודק בית, בבעלותו של מיכאל סורקין. חברה זו תאתר את הליקויים השונים במערכת הביוב, האינסטלציה, האיטום וכן הלאה – באופן היסודי והמדויק ביותר.

למה חשוב בדק בית דירה מקבלן?

  • כל חוזה שלכם עם הקבלן מפרט את מה שתקבלו בדירה, ומבטיח איכות גבוהה בהתאם לחוק. אולם לא תמיד מצליחים לעמוד בכך, בגלל סיבות שונות. לפעמים מדובר ברשלנות ולפעמים בחוסר מקצועיות או פיקוח שלא איתר בזמן ליקויים וחריגות שונות. לכל זה יש פתרון, ולפי חוק הקבלן מחויב לבדוק ולתקן את כל הליקויים. עם זאת, מומלץ לבדוק זאת לפניו בעזרת בודק עצמאי שיצביע על כך לפני שקורה משהו.
  • במסגרת פרק הזמן הרלוונטי, מרגע כניסתכם לבית, תוכלו להתלונן על ליקויים שונים. הם מתגלים בדרך כלל תוך כדי המגורים שלכם שם ומתבטאים בבעיות כמו לחות ורטיבות בקירות, צנרת לא איכותית, אביזרים ומתקנים שאינם תואמים את מה שסוכם עליו ולכן גם אינם עומדים בעומס. את כל אלה רצוי לגלות כמה שיותר מוקדם וגם כל מה שנסתר מעיניכם ורק מפקחי בנייה מנוסים יכולים לספר לכם על כך.
  • כל ליקוי חייב להיות מאותר בזמן ולמצוא מענה מהיר ככל האפשר. בין אם מדובר בתשתיות חשמל או צנרת או אפילו תקינות של תקרה ומרפסת שלא תקרוס, כל זה מחייב בדיקה מוקדמת.

לבצע בדק בית דירה מקבלן במקצועיות

מאז היותנו ילדים, אנו מדמיינים את הבית בו נגור, הגינה הירוקה אותה נטפח ואת הגדר הלבנה אשר תקיף נכס זה. בהתאם, ככל שאנו מתבגרים – כך אנו משקיעים יותר ויותר מאמצים כדי להגשים חלום זה.

בבוא העת, כאשר אנו ניצבים בפני החלום אשר הופך למציאות, יהיה עלינו להשקיע משאבים נוספים לצורך בניית חיינו כנדרש. אכן, מציאת בית או דירה מהקבלן בהתאם לדרישות שהצבנו היא לא עניין של מה בכך. במקביל לכך, חשוב לא פחות לבדוק האם קיימים ליקויים כאלו ואחרים בנכס זה.

בבואכם לחפש אחר מומחים אשר יבצעו משימה זו, יש לוודא כי מדובר באנשי מקצוע ניטרליים וחיצוניים אשר אינם מחזיקים בקשרי עבודה עם הקבלן. כך תוכלו להיות בטוחים כי הטענות והממצאים שהם יעלו בהמשך הם אותנטיים ואמינים. כמו כן, על מומחים אלו להיעזר בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר כמו גם למסור את הדו"ח במלואו – לצד מתן פתרונות איכותיים.

חשוב להדגיש כי ללא ביצוע בדק בית לדירה, תאלצו להתמודד עם ההשלכות החמורות בהמשך. השלכות אלו כוללות, בין היתר, סירוב מצד הקבלנים או גורמים אחרים לפצות אתכם. בהתאם, קיומה של בדיקה זו תסייע לכם בעת הליך המשא ומתן מול הקבלן או מוכר הנכס.

בשל כך, חשוב לפנות אל המומחים מוקדם ככל הניתן. כך, בהתאם לדו"ח אותו הם מעבירים ניתן יהיה להתחיל בטיפול המדויק ביותר.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות דירה שבסופו של דבר תאכזב

קרא עוד »
בדיקת דירה חדשה מקבלן

כל אחד ואחת מאתנו משקיעים משאבים רבים כדי לשדרג את איכות חיינו – כאשר החיפוש אחר דירה חדשה הינו חלק בלתי נפרד מכך. הקמתם משפחה? מחפשים אחר נכס בו תוכלו לגדל את ילדיכם כראוי? מדובר בתהליך מורכב בסיומו תוכלו ליצור סדר יום חדש ומוצלח.

כעת, לאחר שצמצמתם את האפשרויות הנכם ניצבים בפני משימה משמעותית נוספת: ביצוע עבודת בדק בית לדירה חדשה מקבלן. בזכות עבודה זו, תוכלו לוודא האם הנכס אכן עומד בחוקי הבניה והנהלים המחמירים ביותר. כמו כן, בהתאם לליקויים שמתגלים כך תוכלו לקבל הערכת מחיר ולפנות אל הקבלן או לגורמים אחרים – ולדון בהשקעה כספית זו. כמו כן, בדיקה זו תמנע בעיות עתידיות המחייבות דיונים בבית המשפט.

בדיקת דירה חדשה מקבלן - בדק בית לדירה

ברצונכם לבצע בדק הבית לדירה? בדיקה זו כוללת מגוון רחב של משימות; פעולות הכוללות, בין היתר, את בירור תקינותן של מערכות האינסטלציה, איתור כתמי חלודה, בדיקת יציבותם של מעקות וגרמי מדרגות ועוד.

לאור חשיבותה של משימה זו, חשוב ליצור קשר עם בעלי המקצוע בעלי ההכשרה והניסיון המתאימים; מומחים אשר יבצעו את בדק הבית במקצועיות הדרושה. כדי להגיע אל בעלי מקצוע אלו, חשוב לקבל המלצות חיוביות ואף לסקור את הדפים העסקיים שלהם. כך, תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים שירות ברמה גבוהה.
בדיקת דירה חדשה מקבלן – לדעת הכל לפני הכניסה
באמצעות בדיקת דירה חדשה מקבלן, תוכלו לגלות: (1) האם ישנם ליקויים בדירה, (2) מהי חומרת הליקויים ו-(3) כיצד ניתן לטפל בליקויים. בהתאם למידע המתגלה עקב הבדיקה, ניתן יהיה לפנות אל הקבלן, ולחייב אותו לפעול כדי לתקן זאת. כדי למצוא את כל הבעיות בזמן פנו אל חברת בודק בית בניהול מיכאל סורקין, מפקח בכיר עם ניסיון עשיר ורב שנים בכל הקשור לבטיחות בניה וליקויים בתשתיות. זה בדיוק מה שיכול לעשות את ההבדל בין דירה חדשה וראויה למגורים לבין דירה מלאה בעיות.
השקעה שווה בדיקה
כל השקעה בנכס מחייבת בדיקה – ומומלץ לבצע אותה לפני שתקנו את הדירה מהקבלן. מיכאל סורקין, מחברת בודק בית, יגיש לכם דו"ח מלא על מצב הדירה ואיכות הבנייה לפני שתיכנסו אליה. זאת כדי שכל הליקויים יתוקנו בזמן. את הפתרונות צריך להציע לכם הקבלן שמסר את הדירה ואחראי לכך.
מה בדיקת דירה חדשה מקבלן יכולה ללמד אתכם?
  • ליקויי הבנייה נעשים כבר בשלב הבנייה, וחשוב לגלות אותם בזמן. כלומר, אם בונים על גבי הליקויים והכשלים, הדירה לא תעמוד בתקנים – ולכן יש לבדוק היטב, ולהתאים את התיקונים לליקויים בזמן. את בדיקת הבית יש לבצע באמצעות כלים הנדסיים של מפקחי בנייה מנוסים, שיודעים לגלות לא רק את התקלה – אלא גם להמליץ על הדרכים הנכונות לתקן אותן.
  • פתרונות יסודיים לבנייה יכולים להיעשות ברוב שלבי הבנייה וגם לאחר המסירה. יש מעט מאוד ליקויים שאי אפשר לתקן ועליכם לדעת זאת בזמן. כל זה משפיע גם על היכולת שלכם לגור בדירה ועל הבטיחות המתבקשת. כל תיקון שייעשה יבטיח לכם חיים בטוחים ואיכות חיים בדירה משלכם ששילמתם תמורתה כסף מלא.
  • כדי לדעת אם הנכס באמת שווה את מחירו ואם אתם מקבלים את מלוא התמורה ששילמתם, יש לדעת מהי איכות הבניה של הקבלן. אלמנט זה חשוב לצורך חישוב התשלום לשיפוץ, או לכל פעולה אחרת שתרצו לעשות. אם לא תתקנו את הליקויים האלה והם יתגלו ביום שבו תרצו למכור, כבר לא תוכלו לתבוע את הקבלן בגלל התיישנות ותצטרכו לתקן זאת מכיסכם.
בדק בית לדירה חדשה מקבלן

יתרונות בדק הבית הן רבות. בהתאם, כדי שתוכלו לפתוח פרק חדש בחייכם על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל בודק בית – וליהנות משירותיהם המקצועיים חסרי הפשרות. חברה זו, אשר הוקמה על ידי מיכאל סורקין, תבצע עבודה זו תוך שירות אדיב ואישי. כשאנחנו קונים רכב , כולנו רגילים לבדוק אותו לפני סגירת העסקה. ואת הדירה שעולה הרבה יותר קונים כמו חתול בשק.

למה רוב האנשים מעדיפים לחסוך את סכום הכסף הקטן שעולה הבדיקה ולשלם אחר-כך פי עשר או יותר מזה לפתירת הבעיות שהם קנו יחד עם הבית? לפעמים הצרות מופיעות ממש בסיום השיפוץ לפני המעבר לבית שקניתם: רק בודק מוסמך יצליח לזהות את כל הליקויים שקיימים בבית ולהעריך לכם את עלות התיקון.

אנחנו מציעים לכם בדיקת דירה לפני קניה איכותית ויסודית שמתבצעת על ידי מפקח מוסמך ובכיר למניעת ליקויי בניה ותשתיות אשר גם מומחה מוסמך לסריקות מבנים בשיטה תרמוגרפית (על ידי מצלמה תרמית הקולטת קרינה אינפרה אדומה).

בדק בית דירה מקבלן – לקבל את מלוא המידע על הנכס

כשאתם עומדים להיכנס לדירה החדשה שלכם שקבלן בנה אותה ומוסר לידיכם את המפתחות, מה אתם יודעים עליה באמת חוץ ממה שהובטח לכם? באמצעות בדק בית דירה מקבלן, ניתן יהיה לקבל את מלוא המידע הנחוץ לכם. זאת, כדי לדעת אם אין בה ליקויי בנייה ואם כל מה שהובטח וסוכם עליו בחוזה ביניכם אכן נעשה. חברת בודק בית של מיכאל סורקין עורכת בדיקות מקצועיות כבר שנים רבות, כדי לוודא שטיב הבנייה והעמידה בתקני הבנייה הגבוהים ביותר נשמרו.

בדיקה בזמן חוסכת עלויות

ככל שמוצאים מוקדם יותר את הליקויים השונים, כך אפשר לתקן אותם ללא עלויות גבוהות מדי וגם לא על חשבונכם. אם יש בעיית רטיבות שלא טופלה, בדק בית דירה מקבלן יסייע רבות – ויחסוך מכם תיקוני עומק של התשתיות. חברת בודק בית, של מיכאל סורקין, מציעה לכם את כל ניסיונה בתחום זה כדי שלא תצטרכו למצוא את עצמכם גרים באתר בנייה.
לבצע את הצעד הבא - בדיקת דירה חדשה מקבלן
כדי לשדרג את איכות חיינו, אנו נשקיע משאבים רבים. חלק משמעותי משדרוג זה מתייחס לרכישת דירה מקבלן. כמו כן, בטרם תעברו לנכס זה מומלץ לבצע בדק בית; משימה שתתבצע עלי ידי מיכאל סורקין, בעלי בודק בית. בזכות הניסיון הרב של מומחה זה, תוכלו להתחיל את הפרק הבא בחייכם ללא חשש.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!