בדיקת ליקויי בניה

ביקורת ליקויי בניה

ליקויי בניה הם עניין רציני שחשוב להתייחס אליהם במלוא הרצינות. לא פעם, ליקויי בניה עלולים להוריד מערך הנכס ולהפוך את ההשקעה בדירה החדשה שלכם, לעניין לא בטוח ולא משתלם. רוב האנשים משקיעים את כל החסכונות שלהם בדירה, ולכן זה רק הגיוני שירצו לדעת בדיוק על מה הם משלמים. כאשר מדובר על דירה ישנה, חלק מהליקויים נובעים מבלאי והרס טבעי של המבנה המתרחש עם השנים. אך כאשר מדובר על דירה חדשה המגיעה מהקבלן, לרוב מדובר על ליקויי בניה שנובעים מעבודה לא מקצועית או משימוש בחומרי גלם זולים ולא תקניים. לכן בטרם הרכישה, חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית ואמינה כגון בודק בית, במטרה לבצע ביקורת ליקויי בניה לנכס המדובר.

כל היתרונות של ביצוע ביקורת ליקויי בניה

כאמור, ישנם ליקויים רבים ומגוונים שניתן למצוא בדירות ובמבנים השונים, חלקם מזעריים ואינם דורשים תשומת לב מיוחדת, בעוד אחרים עלולים לעלות לכם בהוצאות מיותרות וכאש ראש לא מבוטל. ביקורת שמטרתה איתור ליקויי בניה יכולה להקל על חייכם, ולאפשר לכם לקבל תמונת מצב ברורה ומדויקת יותר של הנכס המיועד לרכישה. פעמים רבות ליקויים פשוטים לכאורה כגון כתם רטיבות קטן, עלולים להעיד על ליקוי חמור במערכת הביוב. לכן חשוב להיעזר באיש מקצוע מקצועי ומיומן שיבצע בדיקה מדוקדקת בעזרת ציוד מיוחד וניסיון רב שנים בתחום. חלק מהליקויים סמויים מהעין, ורק איש מקצוע מיומן יוכל להבחין בחומרי הגלם הזולים או בהדבקה הרופפת של הריצוף.

לסיכום, חברת בודק בית הינה חברה וותיקה ומקצועית, המתמחה באיתור וגילויי ליקויי בניה שונים. החברה דוגלת ביחס אישי ושירות מקצועי ואמין לכל לקוח. לקבלת פרטים נוספים וקבלת ייעוץ ראשוני, צרו קשר עוד היום דרך האתר או מספר הטלפון.

ביקורת ליקויי בניה – לדעת מה הליקויים

בטיחות הבית תלויה בכך שתדעו בדיוק מהם הליקויים. זאת, כדי לא להיות מופתעים בגלל נזקים ותאונות שעלולות להיגרם לכם או לאורחים שלכם. ביקורת ליקויי בניה נעשית בדרך כלל תוך כדי הבנייה אבל אם לא – היא חייבת להיעשות במוקדם או במאוחר כדי להציל חיים וכדי לשמור על ערך הנכס שלכם. חברת בודק בית, בבעלות מיכאל סורקין, מציעה לכם את הבדיקות המקצועיות ביותר. אתם תדעו בדיוק מה מצב הבית ולמי לפנות כדי לתקן זאת במידת הצורך.

מה חובה לדעת על ביקורת ליקויי בניה?

לקראת תהליך העבודה, הכולל את ביקורת ליקויי הבניה, נציין מספר דגשים חשובים:

  • על פי חוק, ליקויי בנייה חייבים להיות מפוקחים ומתוקנים תוך כדי הבנייה. למעשה, בנייה מחייבת הימצאות מפקחי בטיחות ומפקחי בנייה באתר כדי לוודא שגם הבנייה נעשית כשורה וגם העובדים עצמם אינם בסכנה.
  • כאשר מפקחי הבנייה באתר העבודות אינם מגלים את ליקויי הבנייה בזמן, אין מי שיתקן אותן. הן נמשכות ונגררות ומובילות למצב של סכנת חיים גם לעובדים וגם למי שיגור בבית לאחר מכן. במקרים כאלה, מגלים אותן רק בשתי דרכים – קורה אירוע מצער שחושף זאת, או שיוזמים בדיקה של הבנייה כדי לוודא שהכול תקין.
  • על פי חוק, קבלנים מחויבים לבדוק ולתקן ליקויים במשך הזמן הקצוב שלאחר מסירת הדירה ללקוחות. הדיירים חייבים מצדם להיות ערניים ומודעים לכך שיכולות להיות בעיות, לדווח עליהם מיד ולדרוש את תיקונן. אתם יכולים גם ליזום בדיקה מקצועית כזאת בעזרת חברה בלתי תלויה שתגיש את הדוח שלה לתיקון לכם ולקבלנים.

בטיחות מעל הכול

בטיחות הבנייה היא מעל הכול, אבל בגלל קשיים שונים ולפעמים גם חיסכון בעלויות לא תמיד מקפידים על כך. את התוצאות אנחנו רואים אחר כך בשטח. לכן, ביקורת ליקויי בנייה חייבת להיות מיד לאחר המסירה של הדירה ורצוי אפילו לפניה. חברת בודק בית מתמחה בבדיקות אלה לשביעות רצון הלקוחות ולמען השמירה על בטיחותם ומצב הבית.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות דירה שבסופו של דבר תאכזב

קרא עוד »
בדיקת ליקויי בניה כהלכה

מי מאתנו לא חולם, יום אחד, לשפר את איכות חייו ולעבור לנכס חדש? בין אם מדובר בקרבה לעבודה, הרחבת המשפחה או שמא מדובר בנסיבות חיוביות אחרות – נתחיל לחפש אחר נכס יוקרתי ומרווח; בית או דירה בהם נרגיש נינוחים ומאושרים.

בבואנו לחפש אחר נכס זה, נסתייע במספר פרמטרים עיקריים; היבטים המתייחסים, בין היתר, אל המיקום הגאוגרפי של הנכס, מספר החדרים ועוד. במקביל לכל זאת, ישנה דרך חשובה לא פחות שתסייע לנו לוודא האם אכן מדובר בחלל מרשים ותקין: בדיקת ליקויי בניה.

אכן, חשוב להסתמך על תחושת בטן כאשר אנו בוחנים את הבית או הדירה החדשים. במקביל לכך, חשוב לא פחות לבצע בדיקה מקיפה בנכס כדי לאתר ליקויים או תקלות חמורות. חשיבותה של בדיקה זו היא עצומה. מדוע? ראשית, תוכלו להבין האם ערך הנכס מצדיק את המחיר אותו מבקש הקבלן או מוכר המבנה. כמו כן, בדיקה זו תעניק לכם קנה מידה חשוב בכל הנוגע לקיומם של ליקויים – והכספים הדרושים לתיקונים. בהתאם להערכת המחיר, תוכלו לפנות אל הקבלן או אל גורמים רלוונטיים אחרים ולבקש שישתתפו בתשלום זה. כך או כך, אין ספק שבדיקה זו תמנע סכסוכים עתידיים.

מה כוללת בדיקה זו? החל מאיתור מפגעי אינסטלציה וריצוף, ליקויים באיטום, בביוב ובחלונות ועד זיהוי סדקים בקירות הנכס – על בעלי המקצוע המנוסים והמיומנים ביותר לבצע את המשימה כהלכה.
בודק ליקויי בנייה
כל קנייה של בית או דירה חדשה מקבלן או מיד שניה, דורשת בדיקת ליקויי בניה. בדיקה זו היא הגושפנקא הטובה ביותר למצב הדירה או הבית. בלי לזלזל באינטליגנציה או בתחושת הבטן של האדם הסביר, במקרה של קניית בית מומלץ פשוט לגשת למומחה שיערוך את הבדיקות הנדרשות ויגלה האם קיימות תקלות שלא ידעתם עליהן. בודק בית מבצעת בדיקות של ליקויי בניה ומשתמשת לשם כך בידע ובניסיון שהיא רכשה ובאמצעים טכנולוגיים חדשניים. ליקויי בנייה יכולים להיות זניחים, אך יתכנו גם מצבים בהם הליקויים יהיה חמורים ואפילו מסוכנים.
בדיקת ליקויי בניה – על מה מדובר

ליקויי בניה מתחלקים לשני סוגים עיקריים. בדיקת ליקויי בניה תדע לעלות עליהם ולהתריע בטרם מתבצעת הקניה בפועל:

  • ישנם ליקויים פעוטים שלא פוגעים בתפקודו התקין של הנכס.
  • ליקויים חמורים אשר דורשים תיקון מידי ולא מאפשרים את אכלוס הדירה.

את הליקויים ניתן לאתר על יד הזמנת גורם מקצועי ובעל ניסיון שיודע בדיוק לבצע בדק בית, מה לחפש ויש בידיו את הטכנולוגיה המתאימה על מנת לעשות זאת.

  • מפגעי אינסטלציה, איטום ורטיבות – לעיתים ניתן להבחין בהם בעין בלתי מזויינת. אך לפעמים מדובר בתקלות שאפשר לגלות רק כשיורד גשם או רק לאחר מספר ימים של שימוש במקלחת. תיקון מרושל של מערכת האינסטלציה עלול להביא לתקלה גדולה יותר או ליצירת תקלות שרשרת.
  • מפגעי ריצוף, שיש, קרמיקות ופרקטים – בדרך כלל מדובר באיכות חומר נמוכה או עבודה לא מקצועית, הדבקה לא ישרה ושריטות.
  • ליקויי סדקים בקירות דורשים טיפול. אי טיפול בהם יכול להביא בהמשך להיווצרותם של ליקויים נוספים.
  • ליקויים נוספים הם בתחום הנגרות והמסגרות. בכל מקרה לכל סוג של ליקוי יש אנשי מקצוע שמתאימים לפתור אותו ומומלץ להתייעץ איתם.
בדיקת ליקויי בניה - בודק בית

בדיקת ליקויי בניה היא אחת הבדיקות החשובות ביותר שכל מי שעומד לרכוש נכס או דירה חייב לבצע בטרם הרכישה. רכישת נכס היא צעד גדול, הדורש לא מעט אורח רוח ומשאבים כלכליים בלתי מבוטלים. לכן אין זה מפליא כי רוב האנשים מעדיפים לדעת את כל הפרטים לגבי הנכס שהולך להפוך להשקעה הכי גדולה שלהם. למעשה, אין זה חשוב אם מדובר על דירה יד שניה או דירה חדשה מהפלסטיק ישר מהקבלן – בשני המקרים חשוב לא להתעצל ולבצע איתור של ליקויי בניה. לא פעם תוכלו למצוא ליקויים שונים כגון סדקים בקיר, ריצוף רופף וכתמי רטיבות המעידים על איטום לא מקצועי. לכן חשוב לבצע בדיקה מדוקדקת של הנכס, כדי לקבל תמונת מצב מדויקת וברורה יותר.

בדיקת ליקויי בניה תתבצע בטרם תרכשו דירה מקבלן או יד שנייה. וזאת, לאור העובדה כי לא נכחתם או הייתם עדים לעבודת הבניה ולשיפוצים השונים. כיום, כבר ברור לכולנו כי רמת חיים גבוהה הינה משמעותית – ואין בושה להשקיע משאבים כדי להשיג אותה. בהתאם, לאורך השנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחפשים אחר דירות חדשות לרכישה. גם אתם נמצאים בתהליך חיפוש זה? בטרם תתחייבו לכך ותסמכו על תחושת הבטן, מומלץ לפנות אל בודק בית. עסק זה הינו בבעלות מיכאל סורקין, ומחזיק בניסיון של 25 שנה בתחום איתור נזילות, בעיות איטום, אבחון סדקים, פגמים בחלונות ועוד.
כל מה שחשוב לדעת לגבי בדיקת ליקויי בניה

ראשית כל, חשוב להדגיש כי הבניה צריכה להתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, שידעו לתת לכם תמונה מפורטת של המצב בשטח. אומנם ישנם ליקויים רבים שניתן לאתר גם מבלי שום ידע מוקדם או מכשור מיוחד, אך לא תמיד ברור מה היא רמת הנזק. לפעמים כתם רטיבות פשוט מהווה רק את קצה הקרחון לבעיה הרבה יותר חמורה, כגון צנרת לקויה או עבודת איטום לא מקצועית. חברת בודק בית הינה חברה מקצועית ואיכותית המתמחה בתחום איתור ליקויי בניה, ותדע לספק לכם תמונה מלאה לגבי מצב הנכס.

לסיכום, חשוב לזכור כי קיימים סוגים רבים ומגוונים של ליקויי בניה שונים, חלקם גלויים לעין בעוד אחרים מוסתרים מתחת לרצפה או הקירות. חשוב לאתר ליקויים אלו בזמן, במטרה למנוע הוצאות מיותרות ולשמור על בטיחות הדיירים. חברת בודק בית מתמחה באיתור ליקויי בניה, לפרטים נוספים צרו קשר.
בדיקת ליקויי בניה: לאתר את הבעיה בדיוק המרבי

כאמור, איכות חיים גבוהה היא כבר מזמן לא מילה גסה, להיפך. רבים מאתנו עובדים קשה ומשקיעים מאמצים כדי להגשים את שאיפותינו השונות; חלומות אשר יובילו לכדי הגשמה עצמית. אחד מהחלומות הגדולים ביותר מתייחסים אל רכישת דירה חדשה; נכס למגורים אליו נעביר את משפחתנו ונחייה באושר ועושר.

לאור העובדה שמדובר באחת ההחלטות החשובות ביותר, יש לבצע את מלוא הבדיקות המקיפות.  אחת מבדיקות אלו כוללת את איתור ליקויי הבניה. חשיבותה של בדיקה זו היא רבה. במילים אחרות, החל משמירה על ערך הנכס, בירור רמת הבטיחות שלו כמו גם שיפור ההיבט האסתטי של המבנה – מדובר בהערכת מצב אשר תסייע לכם להגיע למסקנה המתבקשת.

כאשר אנו מדברים על בדיקתם של ליקויים בבניה, הכוונה היא לאיתור פגמים שונים המתגלים בעת ביצוע בדק הבית. כמו כן, ישנם 2 סוגים עיקריים של ליקויים, כאשר הראשון מתוכם מתייחס אל שלד המבנה והנכס עצמו. בנוסף, ישנם ליקויים קוסמטיים אשר חומרתם איננה גבוהה – בהשוואה לליקויים אחרים. כך או כך, במידה ומתגלים ליקויים הם יכולים להוביל לכדי פגיעה בערך המבנה.

מחפשים אחר מומחים שיבצעו בדיקה זו? בראש ובראשונה, על בעלי מקצוע אלו להחזיק בניסיון באיתור ליקויים – בין אם מדובר בבדיקת מערכות האינסטלציה, החשמל והריצוף של המבנים.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!