איתור נזילה

אחת התקלות הנפוצות בדירות מגורים היא נזילת מים. מים הם אמנם מקור החיים אך במקרה של נזילה הם עלולים להסב נזק כבד. איתור נזילות מים דורש מיומנות רבה ושימוש בטכנולוגיה וניסיון.  בודק בית הינה חברה מקצועית אשר מטפלת בדיוק בנושאים הללו. טיפול לא נכון בנזילת מים עלול אף להחמיר את המצב. לכן כדאי מאוד להתייעץ רק עם אנשי מקצוע מנוסים. הטכנולוגיה אמנם משתפרת כל העת ומקלה מאוד על איתור נזילות, אבל אין חכם כבעל ניסיון.

איתור נזילות מים בבית – למה זה קורה?

כשמתרחשת נזילת מים  לא תמיד ניתן לדעה מהיכן היא נובעת או מתי היא החלה.  הסימנים הם בדרך כלל כתם רטוב על הקיר או התקרה, ירידה בלחץ המים, קצר בחשמל או אפילו ריח של רטיבות.  כאשר אנו מבחינים כבר בסימנים לנזילה יתכן שנגרם כבר נזק בלתי הפיך. ולכן, חשוב מאוד לזמן איש מקצוע מנוסה שיבצע בדיקות איתור נזילות מים. הודות לטכנולוגיה המשוכללת הוא יכול לבצע את העבודה בקלות ובמקצועיות –

  • בעבר – איש המקצוע נאלץ לסמוך על חושיו החדים כאשר היה שובר ומנתץ את האזורים שחשב שהם המקור לנזילה ולדליפה. לו צדק – מה טוב. ולו טעה – לא רק שלא מצא את מקור הדליפה אלא סיפק לבעל הבית תקלה נוספת שיש לתקן.
  • כיום – קיימים מספר סוגי טכנולוגיה עיקריים המקלים מאוד על עבודת האינסטלציה. הנה שניים נפוצים –

    • סיב אופטי – הסיב הזעיר מוחדר לאזורי צנרת שקשה מאוד לגשת אליהם. הסיב האופטי יוצר תמונות ותצלומים של הצנרת ובכך מאפשר לגלות מידע נוסף על מצבה.
    • מצלמה תרמית – המצלמה התרמית מתוחכמת במיוחד שזו מספקת תמונות הקולטות את פליטת גלי החום מן העצמים. בתמונה מתקבלים הבדלים ברורים בין מקורות חום לקור וכך ניתן לפענח את האזורים בהם ישנן דליפות ונזילות.

איתור נזילות מים מקצועי

בעיות הקשורות לצנרת ולאינסטלציה הן בעיות קשות שלא פעם דורשות התעסקות בלתי פוסקת. כאשר מדובר על נזילת מים, הבעיה קשה אף יותר, היות ולא תמיד ברור מהיכן נובעת הנזילה. לא פעם הנזילה גורמת לנזקים כבדים של עובש ורטיבות הן לתקרה והן לקירות, דבר הנעמד בסכומי כסף בלתי מבוטלים. חשוב לזכור כי בעיות הקשורות בנזילות מים עלולות להעיב גם על היחסים עם השכנים, ולכן חשוב לאתר ולתקן את מקור הבעיה בצורה המהירה והיעילה ביותר. חברת בודק בית הינה חברה וותיקה ומקצועית בתחום, המתמחה בתחום של איתור נזילות מים ומתחייבת לאתר את מקור הנזילה בצורה המהירה והמקצועית ביותר.

כשהשכן שטף את הרצפה

נזילות מים כרוכות במקרים רבים בסכסוכים עם השכנים. זה יכול להיות הדוד שהתפוצץ, או שהצנרת של השכן החלה לנזול והוא היה בכלל בחו"ל. כאשר מתגלה נזילת מים מומלץ לא ישר ללכת ולהאשים את השכנים ומומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיאתר את מקור הנזילה המדויק.

איתור נזילה בצנרת

אחת מהבעיות הנפוצות ביותר שיכולות להיות במבנים, חדשים וישנים, זו בעיה של נזילה בצנרת. לכן, אם גם אתם חוששים שיש לכם בעיה כזאת בבית, טבעי שתשאלו את עצמכם מה באמת אפשר לעשות. חשוב להבין שהשלב הראשון הוא להבין מאיפה בדיוק נובעת הבעיה. לכן איתור נזילה בצנרת זה שלב שאי אפשר לוותר עליו. עם זאת, אם חשבתם שתוכלו לבצע עבודה כזאת בכוחות עצמכם, דעו שזה לא כך, שכן איתור נזילות זו עבודה למומחים. מחפשים את אנשי המקצוע הכי טובים שיש לצורך איתור הנזילה אצלכם בצנרת? פנו אל החברה של מיכאל סורקין ותראו שגם אתם, כמו כל הלקוחות שפנו אליו בעבר, תצאו מרוצים מהשירות שלו.

איך מבצעים איתור נזילה בצנרת?

בעבר איתור נזילה בצנרת זה היה תהליך מורכב. היה צורך לשבור קירות כדי להגיע לנקודה המדויקת שבה נמצאת הנזילה. היום, לעומת זאת, זה הרבה יותר פשוט. היום איתור נזילה בצנרת ניתן לבצע בעזרת ציוד טכנולוגי מתקדם. זו למעשה אחת מהסיבות שבגללן לא כדאי לנסות בכלל לבצע עבודות כאלה לבד. אם תפנו אל אנשי המקצוע הנכונים, הם יוכלו להגיע ולהבין איתם: ציוד מתאים, ידע וניסיון. מהר מאוד הם יוכלו לא רק להגיד לכם האם אכן יש נזילה בצנרת, אלא גם באיזו נקודה בדיוק. לכן ברור מדוע הזמנת שירות כזה זו בחירה נהדרת שלא תצטערו עליה עם קבלת הדוח עם כל הנתונים.

איזה אנשי מקצוע מבצעים היום איתור נזילות?

בין אם מדובר על איתור נזילה בצנרת ובין אם מדובר על איתור של כל נזילה אחרת, עליכם לבחור את הטובים ביותר. אין כאן מקום לפשרות, כי כאשר אתם מזמינים אנשי מקצוע, אתם רוצים שהם יבצעו עבודה טובה. לכן כדאי לדעת: החברה של מיכאל סורקין, שהוא מפקח למניעת ליקויי בנייה ותשתיות, זו הכתובת הנכונה. יש לו יותר מ25 שנות ניסיון, אז למה אתם מחכים? כאן תוכלו לקבל שירותים מגוונים כמו איתור נזילות, איתור ליקויי בניה, אבחון סדקים וכדומה. רוצים עוד פרטים? חייגו למספר: 050-2470173, כי חבל לדחות את הטיפול בבעיה.

איתור נזילה בצנרת

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
גילוי נזילות מים של חברת בודק בית
גילוי נזילות מים היא עבודה למקצוענים בלבד, היות ומדובר בעבודה הדורשת ידע ומיומנות הנרכשים עם השנים. לא כל אחד ידע לאתר ולגלות את מקור הנזילה, היות ולצורך כך יש צורך בגישה אנליסטית ובכלים מתאימים. כמובן שכאשר מדובר על נזילת מים ממקור ידוע כגון צינור גלוי או ברז מקולקל, הדבר דורש תיקון פשוט שכל בעל מקצוע יוכל לעשות בכוחות עצמו. אך לצורך גילוי מקור הנזילה, יש צורך במיומנות וידע מיוחדים. מקור הנזילה יכול להיות אחד הצינורות המובילים מים נקיים לבית, או לחילופין צינור ביוב שנסדק או נפרץ. חשוב לטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם, על מנת להקטין את הנזק שנגרם לקירות או לתקרה של השכנים. חברת בודק בית הינה חברה מקצועית ואחראית המתמחה בתחום ומציעה את אנשי המקצוע המיומנים ביותר.
גילוי נזילות מים – טיפים ועצות שימושיות בנושא

דבר ראשון שיש לעשות במקרה של נזילת מים לא ברורה, זה לאתר את המערכת שממנה המים נוזלים. מיקום הנזילה וסוג המים הנוזלים אמורים להוות את הרמז הראשוני לגבי מקור הנזילה. בדיקת לחץ פשוטה יכולה לאתר האם מדובר על צנרת המים הנקיים של הבית, היות והבדיקה תראה האם הלחץ במערכת נמצא בגבולות הנורמה או שהוא נמוך מידי עקב איבוד מים. לעומת זאת, על מנת לאתר נזילה בצנרת הביוב ניתן לחסום את נקודת המוצא של המים ולראות לאן המים זורמים. איתור נזילה במערכת ההסקה עלול להיות בעייתי יותר, היות ולרוב צינורות אלו חבויים עמוק ברצפה או בקירות ולא פשוט להגיע אליהם.

לסיכום, על מנת לאתר ולגלות נזילת מים יש צורך להזמין איש מקצוע מיומן ומנוסה. חברת בודק בית מתמחה בתחום ומתחייבת לשירות האמין והמקצועי ביותר. לפרטים צרו קשר.
בדיקת נזילות מים
בעיות צנרת הן חלק בלתי נפרד מתחזוקה של נכסים. בכל מבנה בו מותקנת צנרת מים עלולות להיווצר נזילות. חברת בודק בית מבצעת בדיקות לאיתור נזילות מים במבנים פרטיים, דירות יוקרה, בתי עסק, מבני ציבור ומוסדות. הבדיקות מתבצעות באמצעות ציוד חדיש שמופעל על ידי צוות מקצועי ומיומן. תקלות צנרת מכל הסוגים דורשות מענה מהר ומדויק. בדיקת נזילות מים בשיטה חדשה שמאפשרת איתור מדויק ללא גרימת נזק למבנה חוסכת לכם זמן וכסף. אל תאפשרו שבירת קירות או הרמת אריחי רצפה מבלי להתייעץ תחילה עם צוות המומחים של חברת בודק בית.
רשימת סיבות להיווצרות של נזילות
  1. איטום חיצוני לקוי.
  2. איטום פנימי לקוי.
  3. מרזבים תקולים.
  4. ברז מקולקל.
  5. צינורות שבורים.
  6. מערכת אינסטלציה לא תקינה.
  7. חדירת גשם אל המבנה.
בהעדר ניסיון מקצועי לא ניתן לאתר באופן מדויק את הגורמים לבעיה. בדיקת נזילות מים נועדה לספק מידע מדויק אודות המתרחש בצנרת בזמן אמת. שימוש במצלמה תרמית מאפשר לנו לדעת היכן בדיוק ממוקמת הנזילה מבלי לשבור קירות. אם נרצה לדעת מה גורם לסתימה בתוך הצנרת או מה היקף הנזק שנגרם לצינור – נשתמש בסיב אופטי.
מה כוללת בדיקת נזילות מים בשיטות החדשות?

אם בעבר אינסטלטורים נאלצו לנחש היכן ממוקמת הנזילה ולשבור קירות מבלי לדעת שהם אכן נמצאים במקום הנכון, היום כבר יש שיטות טובות יותר. הטכנולוגיה החדשה הופכת את עבודת האינסטלטור לפשוטה וחכמה יותר. הוא מקבל מידע מלא אודות המתרחש בצנרת מבלי לחשוף אותה. עבודה נכונה עם מצלמה תרמית תגלה לכם היכן בדיוק ממוקמת הנזילה ומי אחראי לממן את התיקון (אתם, השכן או ועד הבית).

בדיקת נזילות מים היא חלק בלתי נפרד מבדיקות בדק בית. אם אתם עומדים בפני קניית דירה או כל נכס נדל"ן אחר, כדאי להקדים את סגירת העסקה בבדיקה לאיתור נזילות מים. חברת בודק בית מסוגלת לאתר את כל סוגי הנזילות כולל מקרים מורכבים של מים שכלואים מתחת לריצוף. עלינו להתייחס ברצינות לכל חשד לנזילה היות ויש למים את היכולת לגרום נזק בלתי הפיך לכל סוגי המבנים.
גילוי נזילות בצנרת
אם חשבתם עד היום שנזקי צנרת חייבים להיות נסתרים, קשים לאיתור ומורכבים לטיפול – הגיע הזמן שתכירו את צוות המומחים של חברת בודק בית. שיטות מתקדמות לגילוי נזילות בצנרת חוסכות את הצורך בגרימת נזק למבנה. לא עוד שבירת קירות או גרימת נזק לריצוף לטובת איתור ותיקון נזילה. כשתתקשרו אל חברת בודק בית תגלו שירות מתקדם, אדיב ומהיר במחירים אטרקטיביים. בדיקות גילוי נזילות בצנרת מתבצעות בכל סוגי המבנים עם דגש על איטום, איתור מים לכודים ואבחון מדויק של מצב הצנרת.
סימנים של נזילה נסתרת
אם לא נדע לחפש אחר סימנים לנזקי צנרת אנחנו עלולים לאחר את המועד. נזילה סמויה עלולה לגרום נזק מצטבר למבנה במשך מספר שנים עד לרגע בו נבחין בה. אם אתם מתגוררים בבית עם צנרת ישנה או שיש לכם חשד לנזילה – הזמינו עוד היום בדיקת גילוי נזילות בצנרת ותחסכו לעצמכם תיקונים יקרים ומורכבים.
גילוי נזילות מים
גילוי נזילות בצנרת הוא הצעד הראשון לקראת טיפול מהיר ויעיל בבעיה. אם אתם יודעים בוודאות שיש אצלכם נזילה אך אנכם יודעים היכן היא או מה גורם לה – זה הזמן להזמין איש מקצוע. מצלמות תרמיות סורקות במהרה את הצנרת כולה ומצביעות על אזורים בעייתיים. לפי צורך תתבצע בדיקה נוספת עם סיב אופטי. בהתאם לנתונים נרכיב תכנית עבודה, נפרט את כל אפשרויות הפעולה ונסייע לכם בקבלת ההחלטה הנכונה.
גילוי נזילות בצנרת עם ציוד צילום

מצלמה תרמית שמזהה הבדלי טמפרטורות היא הסוד לגילוי מהיר ומדויק של מיקום הנזילה. המצלמה מסוגלת לאתר הצטברות של מים בקירות, בתקרה ותחת אריחי הריצוף. אמצעי שימושי נוסף לצילום צנרת הוא סיב אופטי שמחדירים אל תוך הצינורות. הסיב האופטי משדר תמונה של המתרחש בצנרת ומספק מידע מלא. שילוב בין שתי טכניקות הצילום מאפשר איתור מדויק של מקום הנזילה והגורמים.

הפתרון הנכון יכלול גם תיקון של הנזק שנגרם למבנה וגם מניעת נזילה חוזרת. אם לא נאבחן נכון את הגורם לבעיה היא צפויה לחזור על עצמה. חשוב להדגיש שטיפול לא נכון בצנרת עלול להסתיים בנזק בלתי הפיך. הזמינו בעל מקצוע הוגן ותצליחו לפתור את הבעיה בעודה קטנה.
מה צריך לדעת על איתור נזילה?

איכות חיים נמדדת בהתאם לפרמטרים שונים, כאשר תקינות צנרת המים או הביוב היא דוגמא בולטת ומשמעותית. לשם כך, רצוי להיות ערניים לכל סימן המופיע בבית או במשרד – בין אם מדובר בטפטוף מהגג, עובש על הקירות, קירות רטובים, מונה המים שעולה משמעותית לפתע ועוד. בהתאם לסימנים החשודים המופיעים ברחבי הנכס, יש לפנות אל הגורמים המוסמכים לצורך ביצוע איתור נזילה.

לאורך תהליך העבודה, ישתמשו אנשי המקצוע בציוד המתאים לצורך איתור הנזילה; ציוד טכנולוגי מתקדם שיצביע על המיקום המדויק של הנזילה. בהתאם לממצאים השונים המתגלים בבדיקה, כך ניתן יהיה להבין את חומרת המצב – ולהתאים את הפתרון הדרוש לבעיה.

משום שעבודת איתור הנזילה דורשת מיומנות רבה, יש לפנות אל אנשי מקצוע בעלי ההכשרה המתאימה, הידע והניסיון הדרוש. בנוסף, על מומחים אלו להחזיק במכשור המתאים, ולהגיע לאבחנה המדויקת בהתאם לממצאים המתקבלים בבדיקה.
איתור נזילות מים
נזילות מים עלולות להיווצר עקב סיבות שונות. בכדי להבין את מקור הבעיה, ואת מיקומה המדויק, יש לבצע כהלכה את המשימה הבאה: איתור נזילה. כך, ניתן יהיה להתאים את הפתרון המדויק לבעיה – וליישם אותו על הצד הטוב ביותר. לשם כך, ניתן לפנות אל חברת בודק בית. חברה זו מתמחה בביצוע איתור נזילות באופן המקצועי ביותר. כמו כן, חברה זו מספקת שירותים נוספים, בין היתר בתחום האיטום. את החברה מנהל מיכאל סורקין, מפקח בכיר בעל ניסיון של יותר מ-25 שנה בתחום מניעת ליקויי בניה ותשתיות.
איתור נזילה - בדיקה אמינה והכרחית
חשבון המים גבוה מהרגיל? קירות הבית רטובים? מופיעים סימני עובש על הקירות? ייתכן ומדובר בנזילה. בשלב זה, רצוי לפנות אל אנשי המקצוע כדי לאתר את הנזילה, לבחון את חומרתה ואת מיקומה המדויק – ולהציע את הפתרון הדרוש עבורה. בודק בית מציע לכם ניסיון רב ועבודה בכלים מודרניים ומתוחכמים. הכול, כדי למצוא כל מה שנחוץ לכם – ולדעת מה מצבו של הבית שלכם.
איתור נזילות מים – כל מה שחשוב לכם לדעת

למעשה לא כל כך פשוט לאתר נזילת מים, היות ופעמים רבות מקור הנזילה מוסתר בקיר או בתקרה. כמובן שכאשר מדובר על ברז מטפטף או צינור שהתפוצץ הדבר ברור ויש צורך רק לתקן את התקלה בעזרת איש מקצוע אמין ומנוסה. אך כאשר מקור הנזילה אינו ידוע, הדבר דורש אינסטלטור מקצועי ומיומן, המתמחה בתחום ומגיע עם הכלים המתאימים לעבודה. על מנת לגלות את מקור הבעיה יש צורך בבעל מקצוע שמגיע עם גישה אנליטית, על מנת לפסול את כל האופציות עד שמגיעים לבעיה עצמה. לפעמים מקור הנזילה הוא מצינורות המובילים מים נקיים ולפעמים מצינורות המובילים מי ביוב, כמו כן ישנו מצב שהנזילה מגיעה בכלל ממערכת ההסקה או המיזוג. לכן יש צורך באינסטלטור מקצועי לאיתור הבעיה.

לסיכום, כאשר מדובר על נזילה שמקורה אינו ידוע, יש צורך להיעזר בבעל מקצוע מיומן ומנוסה. חברת בודק בית הינה חברה איכותית ומקצועית העוסקת בתחום ומציעה שירות אמין ואדיב לכל לקוח. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!