ייעוץ וליווי לקוח בבנייה

אתם קניתם מגרש ועוד מעט מתחילים לבנות בו. כבר סגרתם חוזה עם אדריכל, מהנדס, קבלן ומפקח ועכשיו אפשר להירגע ולסמוך על בעלי מקצוע.

ופה מתחילה הטעות הבסיסית של רוב הבונים בית פרטי.

תשתדלו להבין מה קורה, תשתדלו להיכנס לעניינים ולשלוט כל תקופת הבניה על דברים הכי רציניים והכי קטנים.

אבל איך אפשר לשלוט אם חסר ידע. כששואלים בעלי מקצוע אז שומעים את התשובה המפורסמת : " אל תדאגו, הכול יהיה בסדר". המפקח כמובן בודק, אבל יש הרגשה שמטרתו לא לחפש צרות על הראש ולסיים בניה.

אנחנו יכולים לייעץ לכם איך לדרוש ומה לדרוש מבעלי מקצוע בכל תחומי הבנייה. תבואו אלינו עוד לפני שהתחלתם לבנות ותקבלו אינפורמציה חשובה לגבי בניית השלד, והכנת המשך למערכת חשמל , מים, מזוג אוויר ומה שהכי חשוב לאיטום.

חשוב לדעת שתחום האיטום הוא תחום אפור בענף הבניה.

למה אפור? כי אין הרבה מהנדסים, אדריכלים ומפקחים שמבינים באיטום עמוק, יסודי ומרעננים את הידע שלהם משנה לשנה.

הבעיות באיטום המבנה מתחילות עוד לפני שמתחילים לבנות . כבר על הנייר שעליו מתכנן האדריכל נמצאות טעויות שבעתיד יגרמו לבעיות חמורות. הטעויות האלו יכולות להיות ביסודות ,במרתף, במקלחות ,במרפסות, בגגות או בחלונות.

אז איך אפשר להימנע מבנייה לקויה? איך אפשר לבנות בית אטום, ללא סדקים בקירות, מבודד ולא מלא בעובש ?

התשובה פשוטה:

עוד לפני שהאדריכל מתחיל לתכנן את צורת הבית, עוד לפני שמהנדס- קונסטרוקטור מתחיל לחשב את הקורות והעמודים , לקוח רציני ואחראי חייב לארגן פגישה בין מהנדסים אלו ובין היועץ בתחום האיטום. היועץ יסביר לאדריכל ולקונסטרוקטור את הדרישות של ההכנות הנכונות לאיטום. הוא ילווה את פרויקט הבניה לכל אורך הדרך של הבניה וימנע בעיות איטום עוד לפני שהן קרו.

אנחנו הכתובת שלכם לביקורת ליקויי בניה. אנחנו נייעץ למהנדסים ולקבלנים שלכם ונלווה אתכם מההתחלה ועד הסוף של תהליך הבניה או השיפוץ.

תבנו את הבית האטום והאהוב עליכם.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!