מה חשוב לדעת על בדק בית?

אתם עומדים בפני קניית בית או דירה יד שניה.  או שאולי אתם קניתם בית או דירה חדשה וחייבים לחתום לקבלן בתופס מסירת המפתחות. 

מזל טוב.

רק שאל תשכחו לבצע בדק בית.

זה חשוב מאוד , כי בסכום כסף קטן אתם תוכלו להימנע מהצרות שיכולות להירכש יחד עם אותו הבית או הדירה.

אבל , כנראה, אתם לבד מבינים את החשיבות של בדק הבית וכן מתכוונים להזמין בודק. 

אז מה חשוב לדעת לגבי הבדיקה:

חשוב ביותר לבדוק את האלמנטים המוסתרים, שלא חשופים, ובגלל זה גם לטפל בהם, בדרך כלל, לא פשוט.

צינורות המים ומערכת הדלוחין, צינורות הביוב וניקוזי הגגות והמרפסות, איטום תת קרקעי ותת רצפתי, תקינות הגגות והקירות החיצוניים זו רשימה מצומצמת של האלמנטים שיכולים לגרום לצרות צרורות במבנה.

כמובן גם חשוב לבדוק את החלונות והדלתות, כלים סניטריים וארונות מטבח, קרמיקה על הרצפה וחיפוי הקירות במקלחות ובמטבח.

הכול חשוב, כי בדיקה יסודית תציל אתכם מהוצאות נוספות, עצבים מיותרים והפסדי זמן שתצטרכו לתרום לטיפול בבעיות במקום לנצל אותו לזמן פנוי למשפחה.

יצא לי לשמוע מכל מיני לקוחות שהבדיקה לא עזרה להם. שמיד לאחר הקנייה התגלו בעיות מכל מיני מקורות שהבודק לא ראה אותם ולא רשם אותם בדו"ח ועכשיו כל זה נופל על אותם הלקוחות למרות הם ששילמו לבודק וחשבו שהקונים או המקבלים יקבלו בית תקין לחלוטין. 

צריך להבין שגם בתחום הזה קיימים מקצוענים ואנשים שלא משקיעים בעבודה שלהם.

לבדוק צינורות מים לוקח בסביבות שעה- שעה וחצי, בערך שעה- שעה וחצי לוקח לבדוק מערכת דלוחין. לבדוק את המרזבים, ואיטום המבנה, קירות ורצפות……. אם הבודק מגיע לבד אז בדיקה יסודית לדירת 4-5 חדרים לוקח בסביבות 8 שעות. ממש לא שעה ולא שעתיים .

אם מגיע אליכם בודק ואומר שהוא יכול לבדוק הכול בעזרת מכשיר פנטסטי שנקרא מצלמה תרמית, אז תדעו שהמכשיר הזה יודע לזהות רק הפרשי טמפרטורה. במקרים מסוימים, מתוצאות הסריקה הזאת אפשרי לזהות רטיבות בתקרה או בקירות, אבל לא תמיד. כמובן אם מבצעים את הבדיקה בקיץ אי אפשר לגלות באמצעות המצלמה התרמית חדירות מי גשמים מהגג, קירות חיצוניים או מהמרזבים. בשביל זה חייבים בדיקות יסודיות יותר.

תהיו חכמים. אל תתנו לאף אחד לעבוד עליכם ולבלבל אתכם. מגיה לכם לדעת הכול על הנכס שאתם קונים.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!