איתור נזילות מים עם ציוד חדיש

המיקום של הצנרת הופך פעולה פשוטה כמו איתור נזילות מים לאתגר. במקרים רבים אין כל גישה ישירה אל הצנרת וכל בעיה קלה הופכת למורכבת. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת בודק בית עם ציוד חדיש, שיטות מודרניות, צוות מיומן ומחויבות לתפקיד. בעיות צנרת דורשות טיפול מקצועי ומדויק. חברת בודק בית יודעת לספק ללקוחות שלה פתרונות חדישים ויעילים במחירים אטרקטיביים מבלי לגרום נזק מיותר למבנה.

מה גורם לנזילה?

את כתם הרטיבות אי אפשר לפספס ובכל זאת קשה לומר היכן בדיוק ממוקמת הנזילה. בבניינים משותפים ייתכן והצנרת של השכן היא זו שגורמת לנזילה והאחריות לממן את התיקון חלה עליו. המיקום של הנזילה קריטי לקביעת הגורם האחראי למימון של התיקון כך שאתם זקוקים לחברה מקצועית ואמינה. עם חברת בודק בית אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהצנרת כולה נבדקה. נציגי החברה יציגו בפניכם את תוצאות הבדיקה ותוכלו גם אתם להבין מה גרם לנזילה והיכן היא ממוקמת.

איתור נזילות מים

הצנרת ברוב הבתים מותקנת בתוך הקירות או מתחת לאריחי הריצוף. ללא ציוד מתקדם לאיתור נזילות קשה יהיה לקבוע מה גורם לבעיה והיכן בדיוק לבצע את התיקון. על בעל המקצוע לבחון היטב את הנתונים, להיעזר בהתאם לצורך בציוד צילום ולפסול אופציות עד לאיתור וודאי של הבעיה. ייתכן והנזילה נובעת מסתימה או פיצוץ בצנרת של מים נקיים וייתכן ומדובר בצנרת שמפנה מי ביוב. איש מקצוע מנוסה יידע מה כדאי לעשות בשביל לפתור את הבעיה במהרה.

איתור נזילה עם מצלמה תרמית

מעוניינים באיתור נזילות מדויק עם מצלמה תרמית? חברת בודק בית היא מהטובות בתחום. החברה משתמשת בציוד מתקדם ואיכותי, מתחייבת לאיתור כל סוגי הנזילות וקובעת מחירים הוגנים. צילום תרמי מציג הבדלי טמפרטורות בצבעים שונים ומצביע כך על אזורים בהם נאגרים מים. במקומות בהם הצבע עצמתי יותר הטמפרטורה נמוכה ויש חשד לנזילה. איתור נזילות מים עם מצלמה תרמית אינו כרוך בגרימת נזק למבנה. מחירים של איתור נזילות עם ציוד חדיש אינם זולים, אך האפשרות להימנע מגרימת נזק מיותר למבנה הופכת את השימוש במצלמה לכדאי.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!