בדיקת בדק בית לדירה יד שנייה

בדיקות בדק בית נועדו לאתר ליקויים במבנה. את הבדיקה מבצעים מהנדסים בעלי ניסיון שיודעים היכן לחפש את הליקויים וכיצד לוודא שהמבנה תואם את התוכניות. בדק בית נדרש במעמד קבלת מפתחות לדירה חדשה מקבלן ובכל סוגי עסקאות הנדל"ן. ברכישת דירה חדשה מקבלן הבדיקה מאתרת ליקויי בניה בשלב בו המבנה נמצא תחת אחריות הקבלן. חברת בודק בית אחראית לבדיקות בדק בית במהלכן נחשפו ליקויי בנייה משמעותיים. החברה מקפידה לבצע כל בדיקה באופן יסודי תוך שימוש בציוד חדיש.

ללא בדיקה מקצועית אתם עלולים לגלות את ליקויי הבנייה רק בעוד מספר שנים ללא אפשרות לפנות אל הקבלן בדרישה לבצע את התיקונים הדרושים. חברת בודק בית נשכרת על ידכם כך שהיא מחויבת להציג נתונים מלאים. צוות המהנדסים שמבצע בדיקות למבנה מטעם הקבלן מקבל את שכרו מהקבלן ובהתאם עלול להסתיר מידע. אתם תהיו חכמים יותר, לא תסמכו בעיניים עצומות על הקבלן ותקבלו לידכם את הנכס ללא ליקויי בנייה נסתרים.

כולנו מכירים סיפורים על מקרים בהם בעלי דירות מסתירים מקונים פוטנציאליים מידע אודות המצב של המבנה. הם טוענים שהצנרת חדשה ואין בעיות איטום בעוד נזילות של מים מהתקרה הן הסיבה שגרמה להם להציע את הבית למכירה. מהנדס שיבצע בעבורכם בדיקת בדק בית יידע לאתר את כל הליקויים ולהציג אותם בדוח מפורט. את הדוח תציגו בפני בעל הדירה ותדרשו שיתמחר את הנכס בהתאם.

מהו המחיר?

לא קיים היום מחירון אחיד בתחום וכל חברה מתמחרת את השירות שלה בהתאם לרמה המקצועית והניסיון. מחירים של בדיקות בדק בית נקבעים על פי הגודל של הנכס, סוג הנכס ומיקומו. ככל שהדירה יותר גדולה המחיר עולה. הבחירה הנכונה תהיה מחיר הוגן שמשקף עבודה מקצועית ומדויקת. על הבדיקה להתבצע על ידי גורם מקצועי ומוסמך. שימוש בציוד חדיש מבטיח דיוק מרבי כך שכדאי לתת עדיפות לחברות שרואות בבדיקות בדק בית מקצוע לכל דבר.

בדיקות בדק בית מתבצעות במבנים חדשים שטרם אוכלסו, בניינים ישנים ופרויקטים של תמ"א 38 בכל רחבי הארץ.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!