בדיקת דירה חדשה מקבלן לאחר שנה

אם חשבתם עד היום שקניית דירה חדשה מקבלן פוטרת אתכם מדאגות לגבי ליקויי בנייה או בעיות בתשתיות – כדאי שתדעו שבמקרים רבים מתגלים ליקויי בנייה דווקא בדירות חדשות. בעלי דירות שלא מבצעים בדיקה יזומה מגלים לאחר מספר שנים בעיות איטום שנובעות מליקויי בנייה. חברת בודק בית מבצעת עשרות בדיקות לדירות חדשות בכל שבוע. אם אתם מתלבטים האם להזמין בדיקה או איזו בדיקה נחוצה, צרו קשר ותיהנו מייעוץ מקצועי. כאשר בוחנים את היתרונות של הבדיקה בטווח הארוך מגלים שבדיקת דירה חדשה מקבלן היא השקעה נבונה. עם חברת בודק בית השירות מקצועי, היחס אישי, המחירים אטרקטיביים והמענה מהיר.

חלק מהקבלנים מציעים לבעלי הדירות את האפשרות להעביר אליהם בתום השנה הראשונה למגורים בדירה רשימת ליקויים. אם הקבלן שלכם מאפשר זאת (המונח המקצועי הוא "שנת בדק") כדאי לבצע במהלך השנה הראשונה בדיקה לאיתור ליקויי בנייה ולהעביר אל הקבלן דוח מפורט. במידה ותחליטו שלא לבצע בדיקה ייתכן מצב בו לא תאתרו בעצמכם את הליקויים בזמן. כך למשל, במקרים רבים ליקויים באיטום מתגלים רק לאחר 3 שנים. הקבלן כבר לא בתמונה ואתם נאלצים לשלם מכיסכם עשרות אלפי שקלים.

איזו אחריות הקבלן נותן לדירה חדשה?

בעבור אלו שרוכשים לראשונה דירה חדשה מקבלן נדגיש שהאחריות של הקבלן אינה מסתיימת לאחר שנה. חוק מכר הדירות קובע תקופת אחריות של הקבלן לכל מרכיב בדירה כאשר משך האחריות הוא שנתיים עד שבע שנים. במהלך תקופת האחריות הקבלן נדרש לבצע את כל התיקונים הדרושים אלא אם הליקוי נגרם באשמת בעל הדירה.

מה עושים עם הדוח של הבדיקה?

כשתזמינו בדיקת דירה חדשה מקבלן מחברת בודק בית תקבלו לידכם דוח מפורט עם רשימת ליקויים. הצוות ישיב בסבלנות לכל השאלות שלכם ויסביר מה בדיוק אתם צריכים לומר לקבלן. את הדוח של הבדיקה יש להעביר אל הקבלן ולדרוש בהתאם את ביצוע התיקונים הדרושים. דוח בדיקת דירה חדשה מקבלן הוא למעשה רשימת מטלות בעבור הקבלן. אם הקבלן יחליט שלא להתייחס ברצינות לפנייה שלכם, אתם רשאים להגיש נגדו תביעה בבית משפט. הדוח של חברת בודק בית קביל בבית משפט.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!