בדק בית מחיר

כשתזמינו בדיקת בדק בית דרך חברת בודק בית תגלו שזה לא עסק יקר או מסובך. יש לכם הזדמנות חד פעמית לחשוף ליקויי בנייה שעתידים לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים. אנו נסביר כאן מדוע יש לבדיקות בדק בית מחיר שונה וכיצד מתבצע התמחור. חברת בודק בית מקפידה לספק לכלל הלקוחות שלה מענה מקצועי, מדויק, יעיל ומהיר. הצוות מלווה אתכם לכל אורך הדרך ולא משאיר אתכם לבדכם בהתמודדות מול הקבלן או בעל הדירה. בהתאם לצורך יסופקו הסברים מפורטים לקבלן יחד עם הוכחות לטענות.

כמה עולה בדק בית?

אנו קובעים לבדיקות בדק בית מחיר בהתאם לגודל של הנכס ומורכבות העבודה. המחיר אחיד בעבור דירות ישנות וחדשות וכך גם רשימת הבדיקות. הצוות המקצועי מקפיד לבצע בדיקות מקיפות ויסודיות גם לדירות חדשות מקבלן וגם לדירות ישנות. כמות הליקויים אינה משפיעה על המחיר. אתם תקבלו הצעת מחיר מפורטת טרם תחילת העבודה עם אופציות תשלום. בדירות בהן נדרש שירות נוסף של בדיקת גינה או גג תהיה תוספת למחיר.

איזו חברת בדק בית כדאי לבחור?

רגע לפני שאתם ממהרים להזמין בדיקת בדק בית מחיר זול או יקר כדאי לוודא שעומדת מולכם חברה איכותית, אמינה ומקצועית. על החברה להיות מסוגלת לאתר מראש את כל הליקויים כך שלא תהיינה הפתעות בשנים הקרובות. אתם תהיו רגועים בידיעה שמהנדס בדק היטב את הנכס ואתם יודעים הכול אודות המבנה והתשתיות.

בדיקת בדק בית מחיר לדירה חדשה

חוק מכר הדירות קובע שיש לקבלן אחריות על ליקויי בנייה בדירה. בכדי לייעל את התהליך ולהבטיח תיקון מלא של כל הליקויים טרם האכלוס, נדרשות לעתים מספר בדיקות. ההמלצה היא על ביצוע בדיקה ראשונה במעמד המסירה הראשונית, בדיקה שנייה במעמד קבלת המפתח ובדיקה שלישית במהלך שנת המגורים הראשונה. במהלך תקופת האחריות יש לכם זכות מלאה לפנות אל הקבלן ולדרוש שיבצע את התיקונים לשביעות רצונכם. שימו לב, הקבלן אינו אחראי לליקויים שנגרמו באשמתכם. ביצוע בדיקות בדק בית מומלץ גם במקרים של דירה שעברה שיפוץ תמ"א או פרויקטים של פינוי בינוי.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!