הגשת תוצאות בדיקת ביקורת מבנים לקבלן

רכישת נכס נדל"ן היא אחת העסקאות המשמעותיות ביותר שאתם עתידים לבצע במהלך חייכם. רגע לפני שאתם ממהרים לסגור עסקה שמערבת סכומי כסף גדולים תרצו לוודא שאיכות הבנייה בפועל אכן תואמת את המידע שניתן לכם במעמד הקנייה. בדיקת ביקורת מבנים הכרחית להגנה על הזכויות שלכם במעמד רכישת דירה חדשה מקבלן וגם ברכישת דירה יד שנייה. חברת בודק בית מתמחה בביצוע בדיקות ביקורת למבנים מכל הסוגים כולל תשתיות.

עשו לעצמכם הרגל שלא לסגור עסקה מבלי לבצע בדיקה מקצועית מטעמכם. קיימים לא מעט מקרים בהם בדיקות ביקורת חשפו ליקויים שהוסתרו מהקונה. אתם תצליחו לקבל החלטות טובות יותר, להיערך כלכלית ולעמוד על הזכויות שלכם כאשר תקבלו נתונים מדויקים אודות מצב המבנה. ממש כמו שלא קונים רכב ללא בדיקה כך גם לא נרכוש דירה.

יש לכם זכות לבחור בעצמכם את החברה שתבצע בנכס בדיקת ביקורת מבנים. ההמלצה היא על חברה מקצועית ומנוסה. חוות דעת שניתנת על ידי גורם מקצועי ומוערך בענף הבנייה תקבל יחס רציני יותר מחוות דעת שניתנת מגורם לא מוסמך. עם חברת בודק בית הקבלנים רואים עצמם מחויבים להתייחס לכל הליקויים בצורה רצינית ולבצע את התיקונים כנדרש.

מה עושים כאשר הקבלן אינו מסכים עם חוות הדעת?

בחירה בחברה מקצועית מגדילה את הסיכויים לקבלת התייחסות רצינית מצד הקבלן. במידה והקבלן אינו מסכים עם חוות הדעת או אינו מוכן כלל לבדוק את הדברים – יש לכם זכות מלאה להגיש תביעה בבית המשפט. אם וכאשר תגיעו אל בית המשפט תזדקקו לדוח מקצועי של ביקורת מבנים.

מדוע חשוב לבצע בדיקה יסודית במעמד מסירת הדירה?

איתור מוקדם של הליקויים מאפשר פנייה אל הקבלן בדרישה שיבצע את התיקונים טרם האכלוס. ליקויי בנייה שלא טופלו במועד עלולים להתגלות לאחר מספר שנים כאשר תקופת האחריות של הקבלן כבר הסתיימה. ביקרות מבנים מקצועית עשויה לחסוך לכם אלפי שקלים ולהציל אתכם מביצוע עסקה נדל"ן שגויה. חוות הדעת תכלול רשימה של ליקויי הבנייה, תמונות והערכה כספית של עלות התיקון.

ביקורת מבנים

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!