מדוע חשוב לאתר בהקדם ליקויי בנייה?

בדיקת ליקויי בנייה היא הדרך בה תצליחו לאתר בזמן בעיות אינסטלציה ואיטום, מפגעים בריצוף ואי התאמה בין המבנה הקיים לבין התוכניות. חברת בודק בית מציעה מענה מקיף ומקצועי לכל סוגי הבדיקות. אם דרוש לכם איש מקצוע שיידע לאתר ליקויים בצורה מדויקת – חברת בודק בית היא הכתובת. הצוות המקצועי יודע איך לפתור את כל סוגי הבעיות ביעילות בעוד אתם נהנים ממחירים אטרקטיביים.

סטייה מהתוכנית ההנדסית של המבנה עלולה לחשוף אתכם למפגע בטיחותי. ליקויי בנייה הם הרבה יותר ממפגעים אסתטיים. אם מידות החדרים, החלונות, הדלתות או הממ"ד אינן תואמות את תכניות המבנה יש לבחון את ההשלכות של הדבר. איתור ליקויי בנייה בשלב מוקדם בו הקבלן עדיין בתמונה עתיד לחסוך לכם הרבה כסף. אם תגלו בעוד מספר שנים ליקויים שגורמים לנזקי רטיבות חמורים – אתם תוציאו הרבה כסף על תיקונים שנגרמו מרשלנות של הקבלן. אין סיבה שתשלימו עם ליקויי בנייה אסתטיים. מגיע לכם לקבל בדיוק את המבנה ששילמתם בעבורו.

איך מבצעים בדיקת ליקויים בבנייה?

בעבור אלו שמזמינים לראשונה בדיקת ליקויי בנייה נסביר שזוהי בדיקה דומה לבדיקת בדק בית. את הבדיקה מבצע בודק בתים מקצועי (כדאי מהנדס) כאשר הוא סוקר ביסודיות את המבנה, התשתיות והמערכות. בדיקה רגילה תכלול את מערכת החשמל, תשתית המים, החלונות, הריצוף, האיטום, השיפוע במרפסת, הגג, הדלתות. התפקיד של הבודק הוא לוודא שהעבודה תואמת את התקן, שנבחרו חומרי גלם איכותיים ובעיקר, שיש התאמה בין התכניות לבין התוצאה הסופית. עורך הבדיקה בוחן את הפרטים הגדולים והקטנים כאחד.

מתי נדרשת בדיקת ליקויים בבנייה בדירת יד שנייה?

בדיקת בדק בית שמתבצעת בדירה יד שנייה אינה מתמקדת בהתאמה של מידות הנכס לתכניות הבנייה. כדאי לבצע את הבדיקה טרם חתימה על זיכרון דברים או כל מסמך מחייב אחר. התוצאות של הבדיקה עתידות להשפיע על ההחלטה שלכם ובעיקר על המחיר. במידה ויתגלו ליקויים שבעל הדירה לא דיווח עליהם אתם רשאים להתנות את קניית הנכס בתיקון הליקויים או לבקש הורדה במחיר. אל תרכשו כל נכס נדל"ן מבלי לבצע תחילה בדיקה מטעמכם ולקבל מידע אמין אודות התשתיות ומצב המבנה.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!