מדוע חשוב לבצע בדיקות לפני קניית דירה?

מצאתם את דירת החלומות שלכם במחיר מדהים? לפני שאתם ממהרים לחתום על חוזה קנייה, דעו שקיימות בדיקות שחשוב לבצע. בדיקות לפני קניית דירה נחוצות לאיתור ליקויים שבעל הדירה אינו מודע להם או אינו מעוניין לדווח לכם על קיומם. בדיקות לפני קניית דירה עתידות לחסוך לכם הרבה כסף. חברת בודק בית מתמחה בביצוע בדיקות לדירות יד שנייה ודירות חדשות. את הבדיקות מבצע צוות מנוסה באמצעות ציוד חדיש. הליקויים מתגלים ואתם מקבלים דוח מפורט. אם אתם מעוניינים לבצע בדיקה יסודית ומקצועית לדירה לפני קנייה – הגעתם למקום הנכון.

ידעתם שב-30% מהמקרים מתגלים לאחר השלמת רכישת דירה יד 2 ליקויים ובעיות? ברוב המקרים מדובר בליקויי בנייה. אם אותם אלו שרכשו את הדירות היו טורחים לבצע בדיקות לפני קניית דירה, הם היו חוסכים לעצמם עשרות אלפי שקלים. בדיקות לאיתור ליקויי בנייה נדרשות גם במקרים של רכישת דירה ישנה וגם בעבור רכישת דירה חדשה מקבלן.

איפה כדאי להזמין בדיקה לדירה?

הידע המקצועי, הניסיון ושיטות העבודה קובעים את התוצאות. על הצוות שמבצע את הבדיקה לכלול מהנדס מנוסה שמכיר היטב את תקני הבנייה בארץ. חברת בודק בית ידועה כחברה שמבצעת בדיקות יסודיות ומאתרת את כל הליקויים (קטנים וגדולים). לקוחות החברה יכולים להיות רגועים בידיעה שהם יודעים בדיוק מה הם רוכשים. כדאי לבחור בחברת בדק בית על פי המלצות, ניסיון, שירותים, אינטואיציה אישית, מחירים וזמינות.

בדיקת ליקויים לדירה מקבלן במעמד מסירת המפתח

לאחר תקופה ארוכה של ציפייה הגיע הרגע בו אתם מקבלים את המפתח לדירה החדשה שלכם. מבחינת הקבלן מעמד מסירת המפתח מעיד על השלמת העבודה. הקבלן מצדו ביצע את כל העבודות הדרושות וכעת אתם מוזמנים להיכנס אל הבית וליהנות ממנו. בדיקת מבנה מקצועית נחוצה לביצוע בדיקה מקיפה לאיתור ליקויי בנייה. אם בצעתם כבר בדירה בדיקת בדק בית, בדיקה שנייה תאשר לכם שהקבלן אכן טיפל בכל הליקויים. במידה וטרם בצעתם בדיקה מקצועית למבנה מהרו לעשות זאת בכדי שתוכלו לדרוש מהקבלן להשלים את כל התיקונים ולקבוע את לוח הזמנים שלכם בהתאם.

בדיקת בית לפני קניה

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!