מה גורם לנזילות ונזקי רטיבות?

בעלי ניסיון יודעים שנזילה קלה של מים עלולה לגרום לנזק של אלפי שקלים ולכן איתור נזילה יכול לחסוך לכם מאות ואף אלפי שקלים. איתור נזילות בשלב מוקדם מצמצם את הנזק באופן משמעותי. ציוד אינסטלציה חדיש משפר את היכולות של האינסטלטורים ומאפשר להם לגלות מה בדיוק גורם לנזילה והיכן היא ממוקמת מבלי לגרום כל נזק למבנה. חברת בודק בית מתמחה באיתור נזילות מכל הסוגים בכל סוגי המבנים. הצוות המקצועי יודע איך לעקוב אחר הסימנים, לקרוא אותם ולהציע את הפתרון הנכון. עם טכנולוגיה חדישה, ניסיון והגעה מהירה, חברת בודק בית חוסכת לכם כסף.

איתור נזילה

כשמופיע כתם רטיבות מכוער על הקיר או בתקרה לא תמיד ניתן לדעת מיד מהו הגורם לבעיה. תסמינים נוספים של נזילות בצנרת יהיו ירידה לא מוסברת בלחץ המים, ריח של עובש וקצר חשמלי. במקרים רבים הסימנים מופיעים רק כאשר הנזק כבר בלתי הפיך. על כן, כדאי להקדים להזמין בדיקת איתור נזילות מיד כאשר מתעורר חשד. הטכנולוגיה החדשה משפרת באופן משמעותי את היכולות לאתר נזילות גם במעמקי הצנרת.

איתור נזילות עם חברת בודק בית

בעבר אנשי המקצוע ביססו את עבודתם על ניחושים. היו מקרים רבים בהם קירות נשברו שלא לצורך בניסיונות לאתר נזילות בצנרת. כיום כאשר קיימים פתרונות חכמים יותר – אין סיבה שלא נשתמש בהם. איתור נזילות בשיטת הסיב האופטי או באמצעות מצלמה תרמית מאפשר לנו לדעת מה בדיוק מתרחש בתוך הצנרת.

איך מאתרים נזילה עם סיב אופטי?

הסיב האופטי הוא למעשה מצלמה זעירה שמותקנת על סיב אופטי. את הסיב האופטי מחדירים אל תוך הצנרת במטרה לקבל תמונה של המתרחש בה. בעזרת סיב אופטי אפשר לאבחן את הגורם לסתימה, לבצע תיקונים ולאתר נזילות.

עבודה עם מצלמה תרמית

איתור נזילות עם מצלמה תרמית מתבסס על הבדלי טמפרטורות. המצלמה מזהה מקורות חום וקור ומצביעה כך על מיקום הנזילה. פענוח נכון של הנתונים שמתקבלים מהמצלמה התרמית דורש ניסיון. השימוש במצלמה הכרחי לאיתור המיקום של הנזילה והגורם לה. ייתכן ותגלו שהגורם לנזילה הוא צינור דולף ששייך לדירת השכנים ואתם כלל לא צריכים לממן בעצמכם את התיקון.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!