מה חשוב לבדוק בדירות יד 2 לפני קנייה?

שירותי בדק הבית של חברת בודק בית כוללים ליווי של מהנדס מוסמך. המוניטין של החברה מתבסס על שנים רבות של ניסיון. במהלך השנים בוצעו בדיקות רבות בכל סוגי הנכסים וכל הליקויים אותרו באופן מדויק. הדוח שמתקבל בתום הבדיקה קביל בבית משפט. לקוחות החברה נהנים מיחס אישי, ייעוץ ומענה מהיר. בדיקת בית לפני קניה יש לבצע מיד כאשר מתקבלת החלטת הרכישה. אל תנהלו כל משא ומתן על התנאים או המחיר מבלי לקבל תחילה מידע מהימן אודות מצב הנכס. בוודאי שלא תחתמו על חוזה או כל הסכם מחייב אחר מבלי לקבל את דוח הבדיקה.

בדיקת בית לפני קניה

  1. רטיבות נסתרת (מים כלואים) בקירות או מתחת לאריחי הריצוף.
  2. צנרת ישנה עם דליפות.
  3. איטום לקוי שמאפשר חדירת מי גשם.
  4. בעיות במערכת החשמל.
  5. מצב האריחים בחדר הרחצה ובמטבח.
  6. מפגעים בטיחותיים.

בדיקת בית לפני קניה היא הדרך היחידה בה תקבלו תמונת מצב אובייקטיבית, יסודית, מקצועית ואמינה. הדוח שתקבלו בתום הבדיקה מפרט את כל הליקויים הקיימים בתוספת עלויות משוערות של התיקון. הציגו את הדוח מול בעל הנכס ובקשו שיבצע את התיקונים הדרושים או יחשב מחדש את המחיר.

אלו ליקויים חשוב לאתר לפני קנייה?

בדק בית חיוני להרכבת תכנית שיפוץ למבנה ואיתור מפגעים בטיחותיים. תרצו לדעת מראש שקיים בדירה מעקה רופף או סורג לא תקין. אריחים לא יציבים עלולים ליפול עליכם בזמן הרחצה ולגרום לפציעה. נזקי רטיבות נסתרים עשויים לגרום נזק לדירת השכן, לעלות לכם הרבה כסף ולהתחיל את יחסי השכנות שלכם ברגל שמאל.

כמה עולה בדיקת בית לפני קניה?

אם נבחן מחירים של בדיקות בית לפני קניה בהשוואה לתועלת שהן מביאות נגלה שמדובר בהשקעה נבונה לטווח הארוך. עלות של בדיקת בית לפני קניה אינה מגיעה לשליש אחוז מערך הנכס. אתם צפויים לחסוך לעצמכם בעתיד הוצאות כספיות משמעותיות, כך שהבדיקה מומלצת ואף הכרחית. הבדיקה חשובה מאוד במיוחד כאשר מדובר בקניית דירה ישנה. בקניית דירה מקבלן הבדיקה לא תוזיל את המחיר אך היא תאפשר לכם לדרוש מהקבלן לבצע את התיקונים הדרושים טרם האכלוס.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!