מתי כדאי לפנות אל חברה לבדיקת הבית?

רכישת דירה מלווה בקבלת החלטות לא פשוטות. הקבלן או בעלי הדירה לוחצים על סגירת העסקה ולכם יש תחושת בטן לא טובה שמעכבת את קבלת ההחלטה. בכדי להיות רגועים בידיעה שכל המידע שקבלתם על הנכס אכן משקף את המציאות, כדאי להזמין בדיקה לבית. בעבור חברת בודק בית בדיקות ביקורת מבנה הן מקצוע לכל דבר. הבדיקות מתבצעות על ידי צוות מקצועי ומיומן שנעזר בציוד חדיש. הבחירה בחברה מובילה בתחומה כמו בודק בית מבטיחה התייחסות רצינית מצד הקבלן לתוצאות הבדיקה. תבחרו נכון בחברה מקצועית ותוכלו להשתמש בחוות הדעת גם בבית המשפט.

החוק מחייב את הקבלן בביצוע בדיקות קפדניות למבנה בסמוך לאכלוס. הקבלן נדרש למסור את המפתחות של הנכס רק לאחר שבדק היטב שאין ליקויי בנייה או בטיחות ושהמבנה תואם את התכניות. לצערנו, בפועל קיימים מקרים רבים בהם קבלנים מעלימים עין מליקויי בנייה. הם משכנעים את בעלי הדירה לסמוך עליהם ולא לבצע את הבדיקות הדרושות. חברת בדק בית שמבצעת בדיקה מטעמכם היא הדרך היחידה בה תקבלו מידע מגורם מקצועי אובייקטיבי. פנייה אל חברת מומלצת לקראת רכישת דירה חדשה מקבלן, דירה יד שנייה וכל נכס נדל"ן אחר.

בשביל מה צריך בדיקה לבית?

פנייה אל חברה שמבצעת בדיקה לבית הפכה בשנים האחרונות לחלק בתי נפרד מתהליך קניית דירה. הישראלים הפכו לצרכנים חכמים ואינם סומכים עוד בעיניים עצומות על אנשי מקצוע. גם כאשר הקבלן נראה לכאורה אמין, מקצועי והגון כדאי לבצע בדיקה מטעמכם. בדיקה זו היא למעשה חוות דעת שנייה שאתם מקבלים על המצב של המבנה. ממש כפי שלא תוותרו על בדיקה של חוזה המכירה על ידי עורך דין מטעמכם, כך גם לא נוותר על בדיקה של המבנה.

בדיקה מקצועית לבית שמתבצעת בעיתוי הנכון עתידה לחסוך לכם הרבה כסף. חברת בודק בית מבצעת את כל הבדיקות ביסודיות. מהנדס מטעם החברה בודק היטב את המבנה ומאתר את כל סוגי ליקויי הבנייה. בדיקה מטעם חברת בודק בית עשויה לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים, צרו קשר לתיאום וקבלת פרטים נוספים.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!