מתי כדי לבצע בדיקת דירה לפני קניה מקבלן?

עד כמה זה חשוב לבצע לפני קניית דירה בדיקת בדק בית? בדיקת דירה לפני קניה הכרחית להגנה על הזכויות שלכם, תמחור נכון ואיתור של מפגעי בטיחות. בהתאם לתוצאות הבדיקה אתם רשאים לדרוש מהקבלן או בעל הדירה לבצע את התיקונים הדרושים. אם מדובר בדירה חדשה הקבלן מחויב למסור לכם דירה שתואמת את התוכניות. במקרים של נכס יד שנייה, בדיקת בדק בית נחוצה לתמחור שהולם את מצב הנכס. חברת בודק בית מחזיקה בניסיון עשיר, מיטב אנשי המקצוע וציוד חדיש. יש לחברה את היכולת לאתר במהרה את כל סוגי הליקויים ולייעץ לכם כיצד לפעול.

בדיקת בדק הבית בדירות חדשות מתבצעת לאחר החתימה על החוזה. הדירה כבר נמצאת בבעלותכם כך שהליקויים לא ימנעו מכם לבצע את העסקה או יאפשרו תמחור מחדש של הנכס. על פי חוק מכר הדירות הקבלן מחויב לתקן את כל ליקויי הבנייה פרט לכאלו שנגרמו באשמתכם (אשמת בעל הנכס). אם אתם רוצים לנצל את החוק לטובתכם עליכם לאתר את הליקויים בהקדם האפשרי, להעביר את דוח הבדיקה אל הקבלן ולדרוש ממנו לבצע את כל התיקונים.

בדיקת ליקויי בנייה במעמד המסירה הראשונית

אם מתבצעת מסירה ראשונית של הדירה (לא מעמד מסירת מפתח) כדאי לתאם בדיקת בדק בית כבר בשלב זה. המסירה הראשונית היא למעשה סיור שלכם בדירה יחד עם הקבלן במטרה לוודא שהמבנה תואם את הציפיות שלכם. בהעדר רקע מקצועי לא תצליחו לזהות בעצמכם ליקויי בנייה כך שכדאי לתאם בדיקה מקצועית של מהנדס. אם נאתר את הליקויים בשלב זה יהיה לקבלן מספיק זמן לבצע את כל התיקונים הדרושים לפני מועד מסירת המפתח.

מה חשוב לבדוק בדירה יד שנייה?

תיאום בדיקת דירה לפני קניה הכרחי לתמחור נכון של הנכס והגנה על הזכויות שלכם. בעל הנכס מבקש לסגור עסקה מהירה במחיר גבוה בעוד אתם מצדכם זקוקים למידע מדויק ככל האפשר אודות התשתיות והנכס. הבדיקה מתבצעת לזיהוי של ליקויים בתשתיות המים והחשמל, באיטום ובמבנה כולו. חשוב מאוד לבצע בדיקה גם כאשר מדובר בבניין חדש, בניין שעבר שיפוץ לאחרונה או בעל נכס שאתם מכירים באופן אישי.

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!