בדיקת רטיבות

כחלק מביצוע בדק בית, רצוי לאתר את קיומן של נזילות מים – במקרים בהם נוצרת רטיבות בקיר פנימי. אין ספק, נזילות מים עלולות לשבש את סדר יומנו – ולהוביל לכדי הרס רב. עם זאת, עומדים בפניכם פתרונות איכותיים – כאשר איתור הבעיה באמצעות הציוד המתקדם ביותר הינו דוגמא לכך. כך או כך, כדי לחשוף את מקור הבעיה ולטפל בה היטב, יש לפנות אל חברת בודק בית. חברה זו, המנוהלת על ידי מיכאל סורקין, מעסיקה מומחים בתחום בדק בית ואיתור ליקויי בניה. נשמח להציע לכם מענה איכותי ומקצועי – ביעילות ובזמינות גבוהה.

בדיקת רטיבות בקיר פנימי: מה חשוב לדעת?

אחד המפגעים החמורים ביותר הינו רטיבות בקיר פנימי. בין אם הם מופיעים מתחת לחלונות המטבח או מתחת לפנלים בחדר האמבטיה, סימני הרטיבות עלולים להשפיע לרעה על בריאות הדיירים – כמו גם על הנראות האסתטית של הנכס.

כדי לאתר את מקור הרטיבות, לאבחן את גודל הבעיה ולהתאים לכך את המענה המומלץ ביותר, יש לפנות אל חברה המתמחה בפעולות אלו. האם מדובר בנזילה באחד מהצינורות המובילים מים לבית? או שמא מדובר בצינור ביוב שנפרץ? לשם כך, רצוי להיות ערניים ועם יד על הדופק – ולפנות אל "בודק בית". בזכות צוות המומחים של חברה זו, ניתן יהיה להגיע לתוצאה הרצויה – ללא כל ספק.

עם זאת, וכדי להימנע כלל האפשר מהרס ונזק כתוצאה מנזילות, רצוי לשים לב לסימני רטיבות. כאשר אלו מתגלים, יש לבצע מספר בדיקות ראשוניות שיעניקו לכם את קנה המידה הדרוש. מהו כיוון זרימת המים כאשר אתם חוסמים את נקודת המוצא שלהם? האם לחץ המים הינו רגיל או שמא הוא נמוך מדי? תשובות על שאלות אל ואחרות יובילו אתכם לכיוון הנכון.

בדיקת רטיבות בדירה

גם בארץ חמה כמו שלנו יש צורך בשמירה על המבנה שיהיה אטום כהלכה ולא יסבול מרטיבות של משקעים. נוסף על כך, תקלות שונות בצנרת מחייבות לעתים בדיקת רטיבות בגלל פגמים או בגלל ירידה בלחץ מים, או רק כדי להיות בטוחים שלא נגרם נזק ולא נכנסו מים לשום מקום במבנה. חברת בודק בית מציעה לכם את ביקורת המבנים המקצועית ביותר שאפשר כדי לדעת בדיוק אם נכנסה לחות למבנה ואם יש בעיות צנרת שטרם גיליתם בזמן.

מה בדיקת רטיבות יכולה לתת לכם?

  • רטיבות נכנסת לבית מכמה כיוונים וכל אחד מהם יכול להצביע על בעיה אחרת. זה יכול לקרות בגלל פיצוץ או דליפה בצנרת פנימית בקירות או בתקרה. זה יכול לקרות בגלל חדירת משקעים דרך גג וקירות לא אטומים חיצונית. זה יכול לעלות מהקרקע בגלל איטום לא נאות מהרצפה והחיבור של הקירות לקרקע. כל רטיבות כזאת מסכנת הן את המבנה והן את הבריאות שלכם בגלל התפתחות טחב ועובש.
  • רטיבות היא סימן ללחות שהולכת ומכרסמת בקירות ובחומרי המילוי שלהם. ככל שהיא מתגלה מאוחר מדי היא יכולה לגרום לכם הוצאות גדולות בגלל שיפוצי תשתית רציניים שכוללים גם שחזור הקירות ולא רק ייבוש ואיטום מחודש. את הבדיקה עושים ברגע שחושדים ברטיבות או בתקלת צנרת ולא מחכים עם זה עד הרגעים האחרונים שבהם הרטיבות כבר ממש גלויה לעין בכתמים גדולים.
  • השיטות כיום לאיתור נזילות הן שונות ומתקדמות. בין היתר, יש לנו סיבים אופטיים שמוחדרים לצנרת ומצלמות תרמיות שמגלות רטיבות מבחוץ בקלות ומבלי לגרום לנזקים שונים.

גילוי מוקדם מציל את הבית

ככל שמגלים את הבעיות מוקדם יותר אפשר לטפל בנזקים הקטנים שלהן. בדיקת רטיבות יכולה וצריכה להיעשות מוקדם כדי להבטיח שתוכלו להתמודד עם כמה שפחות נזק בשלב הזה. חברת בודק בית מבטיחה לכם בדיקה אמינה בעזרת ציוד מתקדם שימצא בדיוק את הנקודה שבה חלה התקלה כדי לתקן אותה.

איתור רטיבות

אתם עומדים לקנות דירה חדשה שמוצאת חן בעיניכם? עושים שיפוצים בבית? בכל מקרה, חשוב שתבינו: בהחלט יכול להיות שיש לכם ליקויים בדירה שאתם אפילו לא מודעים אליהם. אחת מהבעיות הכי נפוצות בדירות שונות בישראל זו בעיה של רטיבות. חשוב להבין: זו בעיה שאם לא מטפלים בה היא רק מחמירה עם הזמן. רטיבות עלולה לפגוע ביסודות הדירה כולה, להוביל להתפתחות עובש ולגרום לעוד בעיות אחרות. לכן, אם גם אתם תוהים מה צריך לעשות בנידון, חשוב שתדעו: הזמנת שירותי איתור רטיבות זו הבחירה הנכונה. שירות כזה יוביל לכך שתדעו בדיוק איפה המקום של הרטיבות ובהתאם לכך ניתן יהיה לטפל בבעיה. רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים את אנשי המקצוע הטובים ביותר לטיפול בעניין? פנו אל חברתו של מיכאל סורקין ותיהנו משירות מקצועי, אדיב וגם ממחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

איך מבצעים בימינו איתור רטיבות?

מי שהיו לו בעבר בעיות של רטיבות בוודאי זוכר זאת: זה היה סיפור. אנשי המקצוע היו מגיעים ובכל מיני דרכים מיושנות הם היו מנסים להבין איפה מקום הבעיה. חוששים שזה מה שקורה גם היום? מחכה לכם הפתעה טובה. היום שירותי איתור רטיבות נראים אחרת לגמרי. רוב אנשי המקצוע עושים שימוש בציוד טכנולוגי מאוד מתקדם. כתוצאה מכך הם מצליחים לאתר את הרטיבות, להבין איפה בדיוק הבעיה וגם לטפל בה מבלי לגרום נזק לקירות. לכן, אם תוכלו ליהנות משירות כזה ולטפל במהירות בנזילה או ברטיבות, מובן שלא כדאי לדחות זאת למחר.

בחירת אנשי המקצוע שמומחים לנזילות ורטיבות

עבודות כמו איתור רטיבות הרבה מומחים יוכלו לבצע עבורכם. יחד עם זאת, לא כל מי שעוסק בתחום הזה מגיע עם ידע, ניסיון וגם ציוד מתקדם במיוחד. אם אתם רוצים שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר, כדאי שתפנו אל מיכאל סורקין שזמין עבורכם תמיד במספר: 050-2470173, אז למה אתם מחכים? מיכאל והצוות שלו מציעים שירות מקצועי, אדיב וגם יחס אישי לכל לקוח. תוכלו לקבל כאן שירותים מגוונים ביותר כמו איתור נזילות ושלל בדיקות של ליקויים במבנים.

איתור רטיבות

עוד בנושא

בדק בית בצפון

בדק בית בצפון

עומדים לקנות דירה חדשה באזור הצפון ורוצים להבטיח שאתם קונים נכס תקין? אתם לגמרי צודקים. הדבר האחרון שתרצו זה לקנות

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
השאירו פרטים עכשיו
ומיכאל יחזור אליכם בהקדם!